keskiviikko 26. marraskuuta 2014

Raiskaus osa 3

Istuin miehen kanssa penkillä ja mies yritti avata farkkujeni nappia. En halunnut totella, varmaan itkinkin. Veitsi lävisti yllä olevan takkini hihan ja minun oli pakko riisua takkini. Välillä mies otti lattialla olevasta avonaisesta laukustani kännykkäni ja irrotti siitä akun jonka mies otti itselleen etten olisi pystynyt soittamaan apua. Tosin mies oli tähän mennessä vahtinut minua veitsen kanssa niin tarkasti ettei soittamiseen ollut tullut edes tilaisuutta. Mies huitoi veitsen kärjellä pitkävartisten saapikkaideni solkia. Itse jouduin avaamaan saapikkaiden vetoketjun ja vastentahtoisesti itkien vedin saapikkaat jaloistani varsin tietoisena siitä mitä tulisi tapahtumaan. Kauhunsekaisin tuntein riisuin farkkuni, ei ollut muuta vaihtoehtoa. Tein sen hidastellen mutta veitsi pakotti nopeampaan riisumiseen.

Seisaaltani vedin farkut jalastani ja sitten oli alushousujeni vuoro. Mies seisoi vieressäni veitsen kanssa. En ymmärrä miten psyykeni kesti sen kaiken pelon ja kauhun. Mielessäni rukoilin apua yläkerrasta. En usko ns. perinteiseen jumalaan mutta uskon että on olemassa jotain korkeampia voimia jossain. Rukoilin voimaa itselleni kestää tämä järkyttävä tilanne ja esitin yläkertaan toiveen ettei mies tappaisi minua, elämäni jäisi niin kesken. Hyväksyin nöyränä tosiasian että elämäni oli nyt kohtalon käsissä eikä minulla ollut mahdollisuutta vaikuttaa asiaan. Valmistauduin mielessäni hyvästelemällä ystäväni ja läheiseni. Miten suuri ikävä minulla oli heitä kaikkia. Onneksi olin kertonut heille kuinka tärkeitä he olivat minulle, kuinka paljon he merkitsivät minulle.

Miehestä huokui viha naisia kohtaan, koko länsimaalaista yhteiskuntaa kohtaan. Hän kohteli minua kuin kynnysmattoa, olin hänelle vain lattiarätti, siltä minusta tuntui. Se viha huokui hänen katseestaan…se alistaminen ja nöyryytys…häpäiseminen. Pikkuhousuni olivat lattialla ja mies työnsi sormensa sisälleni. En tiedä mitä ajattelin, kehoni oli aivan turta ja lamaantunut, en tuntenut miehen kosketusta. Vaikka tietenkin kehoni tunsi sen mutta koska se oli psyykelle liian rankkaa, kosketus jäi kehoon muistijälkenä. Hämärästi muistan,että mies suuteli minua ja sanoi minulle i love you. Pyysin kondomia, mies ei reagoinut siihen mitenkään. Olin ihan varma että miehellä olisi hiv, sehän on yleinen Afrikassa. Olin helvetissä, elävänä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti