torstai 19. marraskuuta 2015

Kiitos blogini lukijoille

Tänään on tasan vuosi siitä, kun kirjoitin ensimmäisen blogini. Muistan vieläkin sen pelokkaan mutta autuaan tunteen kun tekstini lähti bittiavaruuteen. Sen ihanan vapauttavan kutkuttavan tunteen kun epämukavuusalueesta huolimatta päätin ottaa riskin. Olin päättänyt seurata omaa polkuani. Olin haaveillut kantaa ottavasta kirjoittamisesta jo pitkään. Pelottavinta on seisoa mielipiteidensä takana kasvoillaan. Pohdin asioita monelta kantilta ja monien näkökulmasta muodostaen niistä ajatelmani.  Tämä blogin kirjoittaminen tuntuu välillä siltä kuin olisi alasti kaikkien edessä. Tämä on myös äärettömän kiehtovaa. Vuoden aikana olen tutustunut itseeni yhä paremmin ja matka jatkuu. Olen miettinyt ihmisyyden kirousta: mistä pahuus sikiää. Jokaisen ihmisen sisällä asuu myös pahuus, joillakin se purkautuu hyvyyttä useammin.

Pelkäsin, ettei kukaan lukisi tekstejäni. No sitten kirjoittaminen ei olisi minun juttuni, ajattelin. 230367 katselukertaa. KIITOS KIITOS KIITOS <3 Kiinnostusta aihetta kohtaan ainakin on, olen siitä iloinen. Liian laimea sana. Tuskin pysyn nahoissani. Blogini ansiosta olen saanut olla osallisena mielenkiintoisissa projekteissa, olen kohdannut upeita ihmisiä. Olen tavannut ammattitaitoisia toimittajia. Seiskan toimittajia vähän etukäteen jännitin, mutta he kirjoittivat ihan parhaat jutut :) Jännittävintä ehdottomasti oli suora tv-lähetys. Huikea ajankohtaisen kakkosen teemailta viime huhtikuussa. Onneksi sain olla mukana. Pääsin myös lähietäisyydeltä seuraamaan nuorille suunniteltujen opetusvideoiden valmistelua Right to Choose- hankkeessa. Olen saanut myös yhteydenottoja, jotka ovat jääneet mietityttämään. Kunpa pystyisi rohkaisemaan raiskattuja olemaan syyllistämättä itseään!!! Näinä turvattomina aikoina on entistä tärkeämpää pitää toisistamme huolta <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti